BRAND CONCEPT
-
"My Aesthetics"
シンプルと複雑を調和し
私が私らしく生きる美学。
新体制となるESIÓは、異なる要素や
対立する概念の調和を"美学"として掲げ
シンプルながら単純ではない
高感度で自然なデザインを目指す。
ターゲット、テイストをセグメントせず、
ファッションを楽しむ幅広い層に向けて展開し
新しい時代のリアリティを追求します。
自分らしさやスピリットを持って自由な着こなしを。
"Balancing simplicity and complexity:
The aesthetics of living true to oneself." -
SEASON THEME
-
Reframe
リフレームは美しい絵画に額縁を変えるようなものである。
ㅤㅤㅤ
同じ風景も異なる額縁によって
全く新しい魅力やメッセージを持つように
私たちの経験を豊かにし、創造的な解決策を導く鍵となる。
ㅤㅤㅤ
リフレームの哲学は、変化と再生の芸術といえる。
Reframing is like changing the frame of a beautiful painting.
Just as the same landscape can take on entirely
new charm and messages with different frames,
reframing enriches our experiences and becomes the key to creative solutions.
The philosophy of reframing can be described as the art of transformation and renewal. -
-
DESIGNER
才賀 果歩 / Kaho Saiga
ADDRESS
-
株式会社GXforce
〒150-0021
東京都渋谷区恵比寿西1-12-14 エイビスビル4階
TEL 03-4405-5528
FAX 03-6700-5428
GXforce Inc.
150-0021
Ebisu Nishi 1-12-14, Avis Building 4F, Shibuya-ku, Tokyo
Phone: +81-3-4405-5528
Fax: +81-3-6700-5428 -