BRAND CONCEPT
-
I AM WHAT IAM = 私はわたし。
2022年にスタートした渋谷発モードブランド。
"CASANE=重ね"からインスパイアした地層をモチーフにオリジナルマーブルペイント柄を開発。そして強みでもある"重ね着=レイヤリング"に特化したアイテム、一度見たら忘れない個性的なイレギュラーシルエットのアイテムなどを展開。
I AM WHAT IAM = I'm myself.
Mode brand from Shibuya, which started in 2022.
The original marble paint pattern was developed with the motif of a stratum inspired by CASANE= superimposed. "In addition, ""overlapping = layering"" items, which are also strengths, are developed, and items with unique irregular silhouettes that you will never forget once you see them." -
SEASON THEME
-
-25AW Season Thema-
【LAYERS OF MYSELF】
一人ひとりの中にある複数の自分を服を通して重ね合わせる。CASANEの原点はレイヤリングであり、地層の様にゆっくりと歴史を刻み続ける。
-25AW Season Thema-
【LAYERS OF MYSELF】
Multiple selves in each individual are superimposed through clothes. The origin of CASANE is layering, and it continues to engrave history slowly like a stratum. -
-
DIRECTOR
冨樫 静香 / SHIZUKA TOGASHI
PROFILE
-
文化服装学院卒業。販売員時代、売上ランキングに入賞する成績を経て、デザイナーの道に進む。コレクションブランドのアシスタントを経てEGOISTの企画を経験。30歳で渡韓しBtoCブランドディレクションに携わる。帰国後、株式会社TOKYOBASEに入社しSTUDIOS、新規事業ブランドの企画生産として携わる。
2022年「CASANE」を立ち上げる。
Graduated from the Academy of Culture and Dress. When he was a salesperson, he went on to become a designer after winning the sales ranking. After working as a collection brand assistant, he experienced planning for EGOIST. Went to Korea at the age of 30 to work on BtoC brand direction. After returning to Japan, he joined TOKYOBASE Co., Ltd. and worked as a planned production company for STUDIO and new business brands.
Launch "CASANE" in 2022. -
ADDRESS
-
株式会社LTR
〒150-0001
東京都渋谷区神宮前6-23-4 桑野ビル2階
TEL 03-6772-2313
LTR Inc.
〒150-0001
2F,Kuwano Building, 6-23-4 Jingu-mae, Shibuya -ku, Tokyo
TEL 03-6772-2313 -