• casane
  • I AM WHAT IAM
    私はわたし。をモットーにトレンドやジェンダーにとらわれず個性を大事に他と被らない新しいトレンドというスタイリングを提案していくカジュアルモードブランド。

    I AM WHAT IAM
    I'm myself. This casual mode brand proposes a styling called a new trend that values individuality regardless of trends or gender.

  • 2024AW Season Thema
    【unique our standard】
    CASANEには統一する必要がなくなったカラーやシルエット。唯一無二のスタイリングやカラーアイテムを提案し、その人にしか出せない個性と掛け算していくリブランニングシーズンとなります。

    2024AW Theme
    【unique our standard】
    CASANE is a color and silhouette that doesn't need to be unified. It's a rib running season where you can offer unique styling and color items and multiply them with the personality that only you can show.

  • DIRECTOR

    冨樫 静香 / SHIZUKA TOGASHI

  • 1987年生まれ。2008年、文化服装学院を卒業後、株式会社ワールドストアパートナーズ入社後、販売員を経験。全国新人売上ランキングに入賞。退社後、ドメスブランドのデザイナーアシスタントを1年経て株式会社EGOISTに入社。企画デザイナーとして携わる。
    2017年、日韓BtoC projectに参加し現地で韓国バイイング、EC撮影、東大門市場との取引、ブランドディレクターに携わり韓国に駐在。

    帰国後、株式会社TOKYOBASEに入社。STUDIOS、新規事業ブランド、コラボの企画生産として携わる。

    2022年に独立しアパレルに特化した業務委託LTR design 設立。(主にディレクション、デザイナー)同時に自身が展開するカジュアルモードブランド「CASANE」を立ち上げる。

    ZOZOからスタートしたCASANEのラインナップは23-29歳部門のランキングインするアイテムもあり、2023年より卸販売をスタート。東京では丸の内、銀座をはじめ関西では大阪梅田を中心に展開。SNSに力を入れローンチからわずか1年で2万フォロワー(総SNS)を獲得。

    自身大手アパレル企業のブランドディレクターやリブランニングデザイナーをメインにSNS戦略やマーケティングにも携わり2024年5月に株式会社LTR設立。アパレルだけに限らず、ペット・飲食の展開が始動する予定。

    Born in 1987.After graduating from the Culture and Dress Academy in 2008, he joined World Store Partners Co., Ltd. and worked as a salesperson.He won the national rookie sales ranking.After leaving the company, he worked as a designer assistant for Domes brand for one year and joined EGOIST Co., Ltd.Engage as a planning designer.
    In 2017, he participated in the Korea-Japan BtoC project and was stationed in Korea as a buying agent, EC photography, trading with Dongdaemun Market, and brand director.

    After returning to Japan, he joined TOKYOBASE Co., Ltd.Engaged in planning and production of STUDIOS, new business brands, and collaboration.

    In 2022, we established LTR design, which is independent and specialized in apparel.(Mainly direction, designer) At the same time, he will launch his own casual mode brand CASANE.

    Starting with ZOZO, CASANE's lineup will be ranked in the 23-29-year-old category, and will start wholesale sales in 2023.In Tokyo, it is developed mainly in Marunouchi, Ginza, and in Kansai, Osaka Umeda.I focused on SNS and got 20,000 followers (total SNS) just a year after launch.

    He was also involved in SNS strategy and marketing, mainly as a brand director and rib running designer of a major apparel company, and established LTR Co., Ltd. in May 2024.Not only apparel, but also pets and food and beverage development will begin.

  • 株式会社LTR
    〒150-0001
    東京都渋谷区神宮前6-23-4 桑野ビル2階
    TEL 03-6772-2313

    LTR Inc.
    〒150-0001
    2F,Kuwano Building, 6-23-4 Jingu-mae, Shibuya -ku, Tokyo
    TEL 03-6772-2313