BRAND CONCEPT
-
天然カシミヤ繊維の不規則性から生まれる柔らかさを 「未舗装であること=自然な状態である」と解釈し【UNPAVED】と名付けました。
Quiet Casual(静かなカジュアル)流行に流されすぎないシンプルさ&ベーシック+高品質と高いコストパフォーマンスを貫くピュアカシミヤブランド。
合わせるファッション、シチュエーション、着る人を選ばないデザインで長く楽しめることをコンセプトにしています。 -
-
DIRECTOR
森本佳秀 / YOSHIHIDE MORIMOTO
PROFILE
-
学生時代に販売業務からスタートし、古き良きヴィンテージなどに触れ学び、下積みの時期を経て、服への知識とスキルを磨いた。その後、インポートブランドの卸営業、大手アパレルのデザイン企画、生産などの幅広く一貫性のある業務に携わり、その経験を活かしUNPAVEDでは企画、ディレクションの役割を担当しています。
During his student years, Yoshihide Morimoto started his career in sales, honing his knowledge and skills in the field through a period of hard work and dedication. Subsequently, he gained extensive experience in various consistent roles within a leading company, including wholesale operations, design planning for a major apparel brand, and production.
Drawing upon his wealth of experience, Yoshihide Morimoto now serves as the Director at UNPAVED. -
ADDRESS
-
KEEPALIVE 株式会社
〒160-0022 東京都新宿区新宿2-1-11御苑スカイビル3F
TEL 03-3350-1171
KeepAlive Co.,ltd
3F,2-1-11 Shinjuku , Shinjuku-ku , Tokyo , 160-0022 -